ייעוץ אונליין לייצוג וליווי קונים להסכמי דירה

רכישת דירה היא אבן דרך משמעותית בחייו של כל אדם. זוהי עסקה משמעותית, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רגשית. רבים מאיתנו חולמים על רכישת דירה משלנו, מקום שיהווה עבורנו בית חם, קן משפחתי ומקום מבטחים. במדריך זה נציג לכם שירות משפטי חדש ופורץ דרך – ייעוץ עם עורך דין אונליין, המאפשר לכם לקבל ייעוץ משפטי ברמה הגבוהה ביותר מבלי לצאת מהבית, באמצעות זום.

תוכן עניינים

חשיבות קבלת ייעוץ משפטי לפני רכישת דירה

רכישת דירה טומנת בחובה גם סיכונים רבים. הסכמי מכר דירות הם מסמכים משפטיים מורכבים, רצופי סעיפים ופרטים, וקיים סיכון גבוה להיתקל בבעיות משפטיות בעתיד, כתוצאה מחוסר הבנה או חוסר תשומת לב. במסגרת הייעוץ, נידונים היבטים חשובים בנושאי מיסוי מקרקעין. תכנון מס נכון הוא תהליך חיוני המאפשר לכם להפחית משמעותית את נטל המס ולשפר את מצבכם הפיננסי. אני כאן כדי לסייע לכם לנצל את מלוא ההטבות המגיעות לכם ועשויות להסתכם במאות אלפי שקלים, תוך תכנון אסטרטגי מותאם אישית לצרכים ולמטרות שלכם.

לכן, ייעוץ משפטי מקצועי הוא הכרחי לכל אדם המעוניין לרכוש דירה. באמצעות התייעצות עם עורך דין באינטרנט, עורך דין להסכמי דירה יוכל לבחון את הסכם המכר, להסביר לכם את משמעותו של כל סעיף, לייעץ לכם בנוגע לזכויותיכם וחובותיכם ועוד. בעבר, קבלת ייעוץ משפטי דרשה נסיעה ארוכה למשרד עורכי דין, המתנה בתור ופגישות פיזיות. כיום, ייעוץ משפטי אונליין מאפשר לכם לקבל את אותו שירות מקצועי ואיכותי בלי לצאת מהבית. 

במה אוכל לסייע?

רכישת דירה היא תהליך מורכב, רצוף אתגרים וסיכונים רבים. כעורכת דין המתמחה בתחום המקרקעין ומספקת שירותי ייעוץ עורך דין מקרקעין אונליין, אני כאן כדי לסייע לכם לשמור על זכויותיכם והאינטרסים שלכם. אני מציעה ללקוחותיי פגישות ייעוץ אונליין המאפשרות לכם לקבל ייעוץ משפטי ברמה הגבוהה ביותר, מבלי לקום מהספה. ראוי להדגיש כי הפגישות נערכות בזום בלבד ואינן כוללות חוות דעת כתובה. במהלך הפגישה אף ניתנת אפשרות לערוך טיוטת תחשיב מס המהווה סימולציה לקראת עריכת תחשיב מפורט בהמשך.

פגישות הייעוץ נועדו לאפשר ללקוחות להבין כיצד שיקולים שונים של ירושה, העברות בין בני זוג או קרובים או שיקולי זמן יכולים להשפיע על גובה המס שישלמו. היכולת להעריך אילו סכומים של מס שבח, מס רכישה והיטלים יגבו מכם עוד לפני החתימה על העסקה נותנים אומדן לגבי כדאיותה. במקרים בהם יש ספק, הם יכולים להיות הגורם המכריע את גורלה של העסקה.  

כיצד מתבצע התהליך?

ראשית, מלאו טופס באתר, התקשרו או שלחו הודעה. לאחר מכן, בחרו את מועד הפגישה. זכרו להכין לפגישה את המסמכים הרלוונטיים – תעודת זהות, נסח טאבו, חוזה מכר (אם קיים) וכל מסמך רלוונטי אחר. לבסוף, התחברו לפגישה המקוונת דרך המחשב או הטלפון החכם וקבלו ייעוץ משפטי מקצועי. אני אבחן את המקרה שלכם ואעניק לכם ייעוץ מותאם אישית.

צרו קשר בטלפון 050-5733960 או בטופס:

כמה עולה פגישת ייעוץ אונליין לקניית דירה?

התשלום עבור פגישת ייעוץ אונליין לקניית דירה תלוי במספר גורמים. הגורם הראשון הוא מורכבות המקרה הנדון – עלותן של פגישות ייעוץ העוסקות במקרים מורכבים הדורשים מחקר משפטי שירות מעמיק יותר, כגון פגישת ייעוץ מס, תהא גבוהה יותר. הגורם השני הוא משך הפגישה. פגישת ייעוץ אונליין לקניית דירה מתומחרת על בסיס שעתי. לכן, פגישות ארוכות יותר תהיינה יקרות יותר מפגישות קצרות. ראוי להדגיש כי משכה של פגישת ייעוץ אונליין עומד על שעה וחצי לכל היותר, ונגזר אף הוא ממורכבות המקרה הנדון. בנוסף, יש להדגיש כי חל איסור על הקלטת הפגישות.

ייעוץ משפטי אונליין עם עו"ד יסמין צח

ייעוץ משפטי מקצועי הוא הכרחי לכל אדם המעוניין לרכוש דירה. עורך דין נדל”ן אונליין יוכל לסייע בהיבטי המיסוי הכרוכים ברכישת דירה, לבחון את הסכם המכר, להסביר לכם את משמעותו של כל סעיף, לייעץ לכם בנוגע לזכויותיכם וחובותיכם, וללוות אתכם לאורך כל התהליך, עד לחתימה על ההסכם. כיום, אין עוד סיבה לערוך את הייעוץ המשפטי הראשוני פנים אל פנים. עורך דין מקרקעין אונליין יספק לכם סיוע משפטי מקרקעין אונליין, מבלי שתצטרכו לצאת מהבית.

מעטפת שירותים כוללת בתחום המיסוי:

פרט לפגישת הייעוץ הראשונית, משרדנו מספק מגוון רחב של שירותים משפטיים בתחום תכנון המס. תחילה, מספק המשרד שירותי עריכת הסכמי ממון. עריכת הסכם ממון היא צעד חשוב המאפשר לבני זוג להסדיר את חלוקת רכושם והתחייבויותיהם במקרה של גירושים. הסכם זה חיוני להגנה על זכויותיכם הכלכליות, להבטחת ודאות וביטחון בעתיד, ולמניעת סכסוכים משפטיים אשר עשויים להיות יקרים ומייאשים. בנוסף, הסכם ממון מהווה אף אמצעי לחיסכון במס שבח ומס רכישה.

שנית, למשרדי ניסיון רב בעריכת הסכמים בין יורשים. הסכם בין יורשים מאפשר לבצע תכנון מס מקדים, ומהווה כלי אפקטיבי במיוחד לחלוקת רכוש בין יורשים לצורך חיסכון משמעותי במיסוי. הסכם בין יורשים עשוי להביא לחיסכון משמעותי במס רכישה, מס שבח ואף היטל השבחה.

שלישית, משרדנו מתמחה בעריכת צוואות. עריכת צוואה נכונה היא צעד חיוני המאפשר לכם להבטיח את חלוקת רכושכם לאחר פטירתכם בהתאם לרצונותיכם האישיים, תוך צמצום סיכונים משפטיים ופיננסיים. לדוגמה, משרדנו עסק במקרה של צוואה הדדית בין בני זוג, שנוסחה בצורה לא מדויקת. במקרה זה, בני הזוג קבעו בצוואה שעם פטירת הבעל, רכושו יעבור לאישה, ועם פטירת האישה, הרכוש יחולק לשניים מתוך חמשת ילדיהם.

אולם, בצוואה לא צוין מה יקרה אם האישה תלך לעולמה לפני הבעל. במקרה זה, רשם הירושות ציין שהצוואה “שותקת”, ומשמעות הדבר היא שחלוקת הרכוש תתבצע בהתאם לחוק הירושה, כלומר, חמישה ילדים יחלקו את הרכוש באופן שווה. טעות קטנה זו גרמה לשינוי משמעותי בחלוקת הרכוש ולא תאמה את רצונותיהם של בני הזוג. אנו נסייע לכם לערוך צוואה מקצועית ומדויקת המותאמת לרצונותיכם האישיים על מנת למנוע מקרים כאלה. 

כמו כן, צוואה עשויה להשפיע משמעותית על נטל המס של יורשיכם. ניסוח צוואה מקצועי ומדויק יאפשר לכם למקסם את הטבות המס המגיעות לכם ולמנוע תשלום מיסים מיותרים.

למה לבחור בי?

  • אני עורכת דין מנוסה בתחום המקרקעין, בעלת ניסיון רב בליווי עסקאות רכישת דירות, הן יד שנייה והן רכישת דירה מקבלן. אני מציעה שירותי ייעוץ עורך דין מקרקעין בזום, ייעוץ עורך דין מקרקעין באינטרנט, סיוע משפטי מקרקעין אונליין וכן פגישות פנים אל פנים.
  • אני מציעה שירות מקצועי, יסודי ומותאם אישית לכל לקוח, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ולצרכים הייחודיים שלכם.
  • אני שמה דגש רב על היבטי המיסוי של עסקאות נדל”ן, ומוודאת שהלקוחות שלי משלמים את המיסים הנמוכים ביותר האפשריים.
  • אני זמינה עבורכם לכל שאלה או בקשה, לאורך כל התהליך, ומעניק לכם יחס אישי ושירות אדיב.

אל תהססו לפנות אליי עוד היום על מנת ליהנות מתהליך בטוח, יעיל ומוצלח מבלי לקום מהספה!

צרו קשר בטלפון 050-5733960 או בטופס:

תשלום שכר הטרחה של עורך דין קניית דירה נעשה לרוב במעמד החתימה על חוזה הרכישה. עם זאת, קיימות אפשרויות נוספות, ותלוי בהסכם בין הלקוח לעורך הדין. לעומת זאת, תשלום עבור פגישת ייעוץ אונליין יתבצע בסמוך לאחר הפגישה, בכפוף לתשלום מקדמה לצורך שריון הפגישה.

ההבדל בין ליווי עו”ד בקניית דירה לבין ליווי עו”ד למכירת דירה תלוי בפונקציה שממלא עורך הדין. עורך הדין של רוכשי הדירה בודק את פרטי הדירה ואת פרטי הבעלים וכן מבצע בדיקת נסח טאבו. עורך הדין של מוכרי הדירה, לעומת זאת, מוודא את נכונות הפרטים שנמסרים לרוכשים, מונע בעיות קנייניות עתידיות ואמון על השמירה על האינטרס של המוכרים במשא ומתן.

משך הייעוץ תלוי במספר גורמים, ביניהם סוג הייעוץ, מורכבות הנושא הנדון והיקף העבודה הנדרש. פגישת הייעוץ מוגבלת לשעה וחצי.